perjantai 27. heinäkuuta 2012

Nukkejen kuulumisia :3

Juuh, anteeksi kun en ole postaillut nyt pitkään aikaan mitään... Ymmärrättehän on kesä, ja minua on hieman laiskottanut :3 Mutta nukkejen elämässä on tapahtunut paljon juttuja! Nyt niiden pariin.




Lily: Juu terve pitkästä aikaa! :3



Lily: Maffin tuli utelee mitä mulle kuuluu. Ja juu huomasitte varmaan, että olen hankkinut nenälävärin. Ei sitten kerrota Roxylle. Se tappais mut! DD:


Lily: Juu osa teistä varmaan miettii missä Cody on...

Cody: Kulta, voinko mä tulla täältä ullakolta sinne, kun mun kaikki tavarat jäi sun huoneeseen DD:


Lily: OLIS KANNATTANU MIETTIÄ SITÄ ENNEN, KU SANOIT LAUDAKSI! JA SANOIT MUA RUMAKSI!
Cody: ENHÄN MÄ V**** VIE SUORAAN MITÄÄN SANONUT!
Lily:VIHJASIT KUMMINKIN!
Cody: Ei ny tapella, päästä mut hakemaan ees ruokaa ja uudet vaatteet DD:


Lily: *irrottaa itsensä ständistä*




Lily: JAA VAI NYT NE SUN V**** VAATTEET ON MUA TÄRKEÄMPIÄ!?*potkii Codyn vaatteita ympäri huonetta*
Cody: Rauhotu nyt! D8


Lily: Juu, että mulla ja Codylla on vaan tämmönen pieni riita, ettei tässä mitään muuta mun elämässä oo lähiaikoina tapahtunu...



Maffin: Moi Cody. Mitä kuuluu, kertoisitsä lukijoille?
Cody: Kysytkin vielä mitä mulle kuuluu. Lily on ihan hirveän vihainen...
Maffin: Juu mä kuulin...Mistä se riita oikeen tuli?


Cody: Nokun yksi päivä, Lily kysy, että oonko se mun mielestä lauta, ja mähän erehdyin vastaamaan, että isompiakin olen nähnyt, sitte se nyrkkiä pusertaen kysy, onko se mun mielestä kaunis, sitten ku hetken hiljaisuuden jälkeen sanoin:"Olet omalla tavallasi täydellinen! :3" niin sehän käsitti sen ihan väärin...


Cody: Ja nyt se vaatii mua pyytämään anteeksi, mutta miten tommosesta asiasta pyydetään anteeksi!? MIKÄ TEITÄ NAISIA VAIVAA!? D8<
Maffin: Juu mä taidan jättää sut nyt rauhaan...




Roxy: Aih moi Maffin :3
Maffin: Moi. Mitä kuuluu? Lukijoita varmaan kiinnostaa, kun mulla on ollu tää kuvaustauko.


Roxy: No mä oon vähän huolissani Codysta ja Lilystä... Ihan ku oisin eilen illalla kuullu jotain Lilyn huutoa, että se häätäis Cody ullakolle...
Maffin: Juu, kyllä niillä on vähän kränää ollu...


Roxy: WAAH! ONKO NIILLÄ OIKEASTI RIITAA!? MÄ LUULIN VAAN OLEVANI VAINOHARHAINEN!
Maffin: O.O


Roxy: Oih, mun pitääkin hypätä ullakolle antamaan Codylle parisuhdeneuvoja!
Maffin: Miten sä miteään parisuhdeneuvoja osaat antaa, kun et oo ikinä seurustellut...


Roxy: Ei hätää Cody! Pian sinun ja Lilyn suhde on entistä lujempi ja intohimoisempi!
Maffin: OwO ?


Roxy: *hyppää*


Maffin: Roxy, eikö kannatais pukea ensin edes alkkarit jalkaan? DD8
Roxy: RAKKAUDEN LÄHETTILÄÄNÄ TOIMINEN ON TÄRKEÄMPÄÄ!
Maffin: Toi pitää kyllä pikselöidä... Jaaahh mä meen kattomaan, mitä Amylle kuuluu...


Maffin: Moi Amy, mitäs kuuluu?
Amy: Mikäs tässä jumissa ständissäni -.-''
Maffin: Häh? Miten sä nyt olet siihen jääny?
Amy: Noku sä laitoit mut tähän tänä aamuna.
Maffin: Mutta mähän olen näyttänyt, miten siitä pääsee irti?


Amy: Niin olet juu, mutta nämä stock-kropan kädet ei taivu tarpeeksi, että mä pääsisin noita rautoja taivuttamaan! Kaiken kaupaksi ei ole tartuntaotetta! -.-''


Maffin: Voi anteeks DD8 Mä en ole tajunnut tota! Kun Codylla on hyvä Isulin stock-kroppa, ja Lilyllä ja Roxylla obitsut, niin unohdin ettet sä taivu yhtä paljon kuin he ...Annas kun mä autan sut tästä irti...
Amy: Juu kiitos -.-''


Amy: Aih, mahaan sattuu... Juu kiitti kun autoit mut irti ... -.-'' Kun ensin olit jättänyt mut ständiin.

Pahoitteluni kuvan laadusta ._________.
Amy: Mutta nyt Chibi-ihminen, tuo minulle Tardjeling-teetä vai mitä onkaan!
Maffin: Ootko vähä kattonu Rozen Maidenia?
Amy: Juu olen <3 Olis mahtavaa olla samanlainen nukke kuin ne <3 Seikkailua ja jännitystä <3 Eikä tarvis homehtua sun hyllyllä ollessaan jumissa ständissä monta tuntia...
Maffin: -.-'' Juu heihei vaan sullekkin...

Juu tuossa oli nyt nukkejen kuulumisia :3 Codylle laitettu huuliläväri, ja Roxyn vanhat chipit.
Ja synttärirahoilla olisi tarkoitus hankkia Amylle obitsu pääsee sitten itse ständistä irti, ettei siinä tarvitse enää homehtua >8D.

Ai niin juu vielä! Muistattekos Minun ja Jen-Jenin tekemän Dark Woods Circus-shootin? No kun oli aikaa, ja oli tylsää, niin tein siitä videon! Se on tossa alhaalla, jos jotakuta kiinnostaa ^3^ Ajoitukset tosin menivät vähän sinne tänne mutta kai se noin kelpaa.


Bye! Toivottaa Maffinmonster&muoviteinit ♥

5 kommenttia:

  1. Mites tehää video? Mä olen rekisteröityny YouTubeen mut en osaa tehä viidioita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä miten Maffin teki tuon videon niinkään, mutta tiedän että hän teki sen Movie Makerilla ainakin, siirrellen kuvia sinne yms.

      *JenJen

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Tässäpä "hieman" ohjeita Movie Makerin käyttäjälle! :3

      Nooh, ensin lataat kaikki haluamasi kuvat moviehen (voi ladata myös sitä mukaa kun tekee). Sitten voi lisätä alku, ja lopputekstejä videon alkuun ja loppuun. Sitten vain vedät niitä kuvia siihen kuvakäsikirjoituksessa oleviin laatikoihin.

      Jos haluat siirtymiä kuvien vaihtumiseen (siirtymät saavat uuden kuvan tulemaan esiin eri tavalla, esim. uusi kuva tulee tähtenä mutta muuttuu lopuksi neliöksi), klikkaa pientä tähteä jo kuvakäsikirjoitukseen siirtämäsi kuvan alakulmassa, ja valitse siirtymä.

      Jos sinulla on jotain sanomista kuvien väliin valitse "Alkuteksti valitun leikkeen edelle". Sitten ilmestyneeseen kenttään kirjoitat sanottavasi. Voit myös muuttaa fonttia, ja taustaa kirjoituskentän alla olevasta linkistä. Sitten painat "lisää alkuteksti" ja kuvakäsikirjoituksessa vedät sen oikeaan kohtaan.

      Mutta jos haluat eri kuvien olevan eri ajan esillä, niin mene aikajanaan ja ala leikkaamaan ihan vetämällä eteen tai taakse sitä kuvaa. Ylhäällä näkyy aikajana, joka on merkitty sekunneilla joka viides sekunti. Tämä auttaa hahmottamaan mihin kohtaan kuvasi leikkaat. Tuo leikkaus on tosi työlästä, eli älä hermostu.

      Nyt sitten lisäämään musiikkia. Jos sinulla on koneellasi haluttu laulu mp3 muodossa, niin valitse reunan valikosta "ääni tai musiikki". Sitten valitset kansiosta haluamasi laulun, ja menet aikajanaan jossa ihan vain vedät musiikin kuvien alapuolelle.

      Nyt video on hienosäätöjä lukuunottamatta valmis :3 Sitten tallennus. Jos olet kyllästynyt leikkaamiseen siltä päivältä, tallenna video projektina, jotta voit jatkaa toisten. Tässä muodossa olevaa videota ei voi ladata tosin mihinkään. Youtube hyväksyy vain wmv muodon, johon voit muuntaa videosi kun : Tiedosto -> Julkaise elokuva -> Tämä tietokone -> Seuraava -> Julkaise. Sitten vaan annat ladata.

      Ja kun lataus on valmis, mene youtuben lataus-sivulle lataamaan videosi. Toivottavasti tämä romaani auttoi, vaikken kovin hyvin osaa selittää 3: Lisää ohjeita löytyy itse movie makerin omista ohjeista, jos jäi aukko johonkin :3

      T:Maffinmonster

      Poista
  2. Kiitos :)

    Oli hienoa saada avitusta teiltä.

    VastaaPoista

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.