tiistai 24. heinäkuuta 2012

New Wigs!

Heiheiheiii! Se ois Jen-jen nyt täs, mä sain just ne ihanatpihanatpapanasöpöhöpölöpö peruukit ja ne on aaaaivan ihanat! Mutta koska Chi on paloissa ( Osaan kohdella nukkeja ) Ja se oottaa viel obbariinsa, nii pystyin kuvata vaan Yumea c: ! Nauttikaahan silti! ^^

Ja sit vielä, laatu ei oo mitään parasta näin tärisevin käsin ja väärillä asetuksilla D:! 

Puhuu//*tekee*


Yume : Ööö ... Hei kaikki lukijat?


Yume : Huomasitte varmaan että minulla on uusi meikki ...


Yume : .. Ja tämä ihana peruukki! Se on niin iiihana! Katsokaa, se on pinkki! >w<


Yume : * Höpöttelee*

? : *Käpsöttelee Yumen taakse *


? : * Koskettaa Yumen kättä * 

Yume : * Säpsähdys * DDD:



Yume : Älkää nyt sanoko että joku on mun takana .... DDD:


Yume : * Kääntyy varovasti katsomaan * ......

? : Moi. 



Yume : MIRUUUUUUU! *Halihyökkäys*

Miru : o___o Wut ...

~ Hetken päästä ~



Yume : Missä olet ollt tämän kaiken aikaa? D:

Miru : Neljän seinän sisässä, minne minut hylättiinkin .... Mutta ei se mitään, pääasia on että löysin kotiin. 

Yume : Anteeksi, en .... Luulin sinun olleen kuollut, niinkuin Chi kertoi D:

Miru : Sieluttomat eivät kuole....


Miru : Mutta mitä oikein kuvittelet! Olen edelleen sokea! D:< Hae minun harjani! D:<


Yume : Juuujuujuuu menossa jo! D:


Miru : Tyypillistä Yumea ....


Yume : Tosi lämmin vastaanotto .... Tyypillistä Mirua ....

3 kommenttia:

  1. AWIWAA!!! Yoi! Miikks Chiii eii oolluu minkäköhälaiset hiukset sil oon??

    Jen-jen nyt mahdollissam paljon koneen ääressä!! Anata wa sutekina ningyōdesu! Tokuni, chīsai :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah xD Kiva että tykkäsit ;D Chi saa tämän arvion mukaan obitsunsa viimeistään viikon päästä, sen jälkeen saa nähdä millasen peruukin se sai. :D

      Poista

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.