sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

~ Mitä käy, kun kerron Chille M- obbarista? ~

Heiheiheiiii ! :''D Ah, anteeksi etten ole postaillut kunnon postauksia! ;__; Iha hirvee pikku blogimasis sen takia kun mun nuket on nii rumia ;___; keskeneräisiä. Kenelläkään ei ole uutta peruukkia ;__; Nyyh. Ah, haluisin kertoa teille ilouutiset joulusta, ja viikon pääästä, ja obbarin tiiättekin jo <3 En tilannut pelkkää obbaria, ei, en ole niin tyhmä >:c xDD . Mut juu, siihen postaukseen <3 Tuli aika viime tingassa et tilaan sen M-povisen ;D Eka piti ottaa S, jotta Stockit mahtuis viell, mut koska stockit on rikki, päätin ottaa M-poven, jotta Chi mahtuis tohon toiseen mekkoon . :''D  Mutta siis joo, tein sen pienen KT:n, ja tässä se tuleekin! <3

Puhuu//Puhuu kovaäänisesti//*Tekee*//Ajattelee

Varoitan parista tärähtäneestä kuvasta D:

~~~~~~


Minä : Aah ... Tuolla se Chi olikin .... Etsin sitä taas jotain puoli tuntia ....Chi, oletko ollut tuon viltin päällä koko ajan ? D:<


Chichiro : Hei Jen-Jen. Kyllä olen. Mitä asiaa sinulla oli? u___u


Minä : Aattelin vaan jos oisit voinu koittaa tätä bilemekkoo? Ooo kiltti pliispliispliiis <3

Chi : Totako ? o____o Hyi ... en ikinä!

Minä : Pliis, tämän kerran D:


Chi : Ääääh, no hyvä on, mutta vain tämän kerran D:< *Riisuu sukkia*


Chi : *Availee kauluksensa naruja*

Minä : Onpas Chi söpö .... ;___;


Chi : *Ottaa kauluksen pois*

Minä : YÄÄÄ CHIII ÄLÄ OO NOIN SÖPÖ MÄ HAJOON! D:


Minä : Chi on riisunut jo noin paljon ... En ole ikinä nähnyt hänen jalkojaan D: Enkä käsiään tai kaulaansakkaan kunnolla. Hän pitää niin peittäviä vaatteita D:


Chi : Jen. Auta. En ylety tarranauhaan tuolla.
Minä : Aa juu, okei. Autan autan. ^^


Minä : * Availee * Ooh Chin selkä on ihanan näkönen .... ;___;


Chi: Pärjään tästedes. Käännä se kamera, et saa katsoa seuraavaa vaihetta! D:<

Minä : Okei juujuuu D: * Kääntää kameraa*
Minä : Chi on varmasti iiihanan söpöööh D:

Chi : ....
Minä : *Vilkaisee vaatekasaa*

Blogger tapppo laadun ....

Minä : Oih Chin jalat on niiin .... Täydelliset ... D: 

Chi : Mä näin sut. Käänny ja vähän äkkiä!

  
Minä : Okeiokei anteeks anteeks D: 

~


~

Chi : Jen. Tarvitsen apua, laittaisitko tämän kiinni?

Minä : Tottakai! 8)



Minä * Laittaa kiinni *

Chi : Just ...


Minä : Oih Chi, sun jalat .... ;___;

Chi : Nosta sitä kameraa ******!!


Minä : Oih, tähänkö <3 Oi kuinka kaunis kroppa sulla onkaan <3 

Chi : Nostappas nyt sitä kameraa vielä .... Ja sun silmiä ! ò3ó


Minä : Oih Chi, olet täydellinen tuossa mekossa! ;___; 

Chi : Noenkä ole, ei tämä vain sovi. ..


Chi : Minua kyllä vähän nolottaa sanoa mutta minun ...

Minä : Ai tissisi liian pienet? Ei hätää!

Chi : Ei ole tissit kun rinnat! >:c

 
Chi : Mutta mitenniin ei hätää?

Minä : Saat obitsun <3


Chi : Oiiih obitsu! Olenkin haaveillut siitä, se kuullemma taipuu tosi paljon! Roxy sano, että S vähän suurentaa rintoja, mutta ei vaarallisesti!


Minä : Siinähän se juttu onkin ... Sinä saat M-povikoon ....

Chi : *Järkytys*


Chi : Tästä puhutaan vielä ....


Ja kamera oli taas pimeä! D:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ah, siinä se, kommenttia? Saitte palan Chin luonnettakin, hän ei tykkää suurista povikoista, siksi halusin hänelle M-poven, ihan vain ärsyttääkseni, mutta en L-povea, koska Chi olisi varmaan hukkunut rintoihinsa tappanut minut! D:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.