keskiviikko 22. elokuuta 2012

Sekai Wo


Terve <3

ANTEEXIIIIH! PETIN TEIDÄT TAAS! DDD8

Olen vasta nyt alkanut saada inspiraationi takaisin. Olen onnellinen, että mielikuvitukseni palailee <3 Nukketavarani tuli! : DD Mutta on pieniä onkelmia, joten yksi nukke ei esiinny hetkeen...

Sain tämmöisen aika upean idean, kun aloin kuunnella J-rockia.

VAROITUS! Jos olet kovin herkkä, ja pelkäät nähdä verta (tosin vain piirrettyä), suosittelen jättämään tämän postauksen väliin!

Nyt tähän :3 Picmonkey oikkuili, joten jätin näistä kuvista tekstit pois... >.<

Toisaalta, kun näätte kuvat niin tunnelma olisi mennyt täysin pilalle jos alhaalla lukisi "Maffinmonster" : DD

 Muutes kuvaat eivät mene lyriikoiden mukaan, mutta liittyvät silti lauluun. Eka shootti Codysta... O.O Mun pikku emo-poikaa on ihana kuvata silloin kun sille löytää aiheen! <3 (mikä on hermoja raastavan vaikeaa)

























Tossa olis nyt tommosta... >8DD Ja nyt loppuun hieman terveisiä Codylta ja Lilyltä:

Ruskea=Cody

Harmaa=Lily
Vihreä=Molemmat nuket
Musta=Minä


Terveeeeh! ^3^


Haluaisin näin ensin sanoa, etten ole murhanhimoinen hullu, joka tappaisi maailman ihanimman tytön jonka on saanut itsellensä huijattua! <3

Oiku herttasta <3 Mäkin sua <3

Koko homma oli siis vain näyttelyä. Tosin häiritsi kun Maffin koko ajan leperti mulle jotain:"OI MUN IHANA EMO-POIKA SUSTA TULI NIIN IHANIA KUVIA TUITUI EN VAIHDA TOTA PERUUKKIA IKINÄ <3"


Jos Maffin ei olisi omistajamme, tai minua monta kertaa isompi hän olisi saanut turpiinsa tommosista puheista! DD8<

Elä nyt viiti kulta, mä ajaisin semmosen haaskan pois ennenku sä oisit paikalle kerinny... >:3

Sanoiko mun oma nukke mua juuri haaskaksi..?

Oih <3 Tottakai <3 Tuus tänne mun oma höpsö pieni emo-poika >:3

Hohoo >:3 Tulossa ollaan...

*puspus*

Oiku söpöä <3 PYSYKÄÄ NOIN! HAEN KAMERAN!

Kiitos.. >:3

Perhana, joko te lopetitte... -.-''


Mutta henkilökohtaisesti tykkään itse tästä shootista! :DD

Mä sain siitä tekoverestä ihottumaa.. >-<

Voi raukka! OOTSÄ KUNNOSSA!? MÄ HAEN SULLE SEMMOSTA VOIDETTA! Kai se toimii muoviin..?
~Hetken päästä kun Lilyn ihottuma on saatu kondikseen~

Muutes, nyt kun katon niin sitä tais jäädä mun kenkiin...

Siinä en osaa auttaa >-<

Kultsipuppeli, sitä tekoverta taitaa olla sun huulessa.. >:3
Missä..? >:3
Ei hätää, mä pyyhin sen pois sulle... >:3
Hohoo...>:3

No mä taidan jättää noi rakastavaiset nyt rauhaan... >-< mä otan niistä pusukuvia joskus toiste!
Heihei!

By: Maffinmonster&muoviteinit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.