torstai 14. helmikuuta 2013

Kuvailuja Maffinilta~

Anteeks, juu, oon jumittanu näiden kuvien kanssa jo kauan, nää on vaan hillunu koneella ;_; . Laatu meni todellakin pilalle,  anteeksi siitä ... ;_;.  Kuvailin siis Maffinin nukkeja pari viikkoa sitten, ja huomasin niitä muokatessani mikä sopii kullekkin tietyssä tilanteessa. Amylle sopii voimakkaat värit, Lilyllä taas kannattaa värejä välttää. Roxylla erityisesti on korostettava pinkkiä  peruukinvärejä, ja .... Okei myönnän, Codya en kuvannut, unohdin sen kun Maffin piti sitä koko ajan kädessään. Mutta sen verran mitä olen oppinut, Codylle sopisi rauhalliset ja tummat värit. Tuli jotenkin kamala epäonnistumisen tunne näistä kuvista. Kumminkin, tässä kuvasatoni (joka on muuten vähäinen .. ) :

Not my doll~


Not my doll~

Not my doll~

Not my doll~

Not my doll~


Not my doll~

Not my doll~

Not my doll~

Not my doll~


Not my doll~


Not my doll~

Not my doll~


Not my doll~

Not my doll~


Ja kauan odotettu loppukevennys :DD ;

Not my doll~

4 kommenttia:

  1. vikasta kuvasta tulee mieleen että cody on jotenki " come to the darks side >:3" ja roxy kuolee järkytyksestä xD

    mutta oikein suloisia kuvia kyllä :3
    roxyn kuvat olivat mun suosikkeja :)
    se missä lily ja codyn on sylikkäin on myös todella söpö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Khihii <3 Ihanaa että jaksat kommentoida mun postauksia :3 Toi vika kuva on kyll vähän random ;D

      Kuvien laatu ei kyllä ole 10+ luokkaa, mutta aika onnistuneita asentoja kyllä minunkin mielestäni :3

      Kiitos ihanasta kommentista <3

      Poista
    2. pitäähän kommenttia antaa :) blogger on tunnettu laadun raiskaaja X) kiitos itsellesi ja jenjenille blogin pitämisestä ^^
      ja hyvää (myöhäistä) ystävän päivää~<3

      Poista
    3. .. Oho, nyt vasta tajusin, eihän tuosta postauksesta saa selvää että se olen minä, Jen-Jen joka nuo kuvat postasi 8D Ja kommenttiinkin unohdin kirjoittaa sen 8D Voi olen kauhea ihminen :c Nomutta kummiskin <3 Kiitos paljon <3 Samoin sulle, hyvää ystävänpäivä ;D

      -Jen-Jen

      Poista

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.