keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Sofia, Filosofia.

Heijj, Jenic se täällä, joka on vaihtanut Jen-Jenistä nickinsä Jeniciin! <3 .

Uutta kuvaa pukkaa, ja tällä kertaa kohteena oli mun uus neiti!

Tää on vaan lyhyt tutustuminen häneen, mutta antaa hänen itse kertoa itsestääään~!

~
22.5.2013 024

Kutsukaa minua keneksi ikinä haluatte,mutta Sofia on suosituin kutsumanimistäni.
22.5.2013 025

Olen filosofinen ja käytän mietelauseita puhuessani. Ikää, sukunimeä, toista nimeä, tai mitään muutakaan minulla ei ole, koska olen Yumen hallusinaatio. 

22.5.2013 033

Tavoitteeni olisi päästä pois Yumen pään sisältä, silläkin uhalla että hän kuolisi. Hänestä en välitä, hän on vain leikkikaluni.
22.5.2013 029

Ja minä pidän huolen siitä että minusta kuullaan vielä ..

Moni kakku päältä kaunis.

~

1 kommentti:

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.