sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Prisoner of history~

Aaaaaaaaah miten ihanaaaa~ Ei ensin kuvatuttanut, muttakun tuli bloggeriin katsomaan mikä on tilanne, vilkaisin vahingossa lukijoita, ja menin toiselle sivulle. Sitten hämmästelin hetken aikaa ''Oliko se numero 31?'' ja menin takaisin edelliselle sivulle. JA KYLLÄ SE OLI 31!! Voi oon teistä niin ylpeä , vielä eilen se oli jotain 28! Tiedän oikeastaan mistä tämä johtuu, huomasin kyllä Tämän blogin mainostuksen, kiitoskiitoskiitos. Päätin siis mainostaa hänen blogiaan täällä omassani, vaikka minulla ei paljoa lukijoita olekkaan... ^^''

Muuta höskää : Sain siis viimeinkin kuvattua Yumea. Varokaa tarkennuksia, ne ei millään onnistunut :-D . Aika pahis tää kamera, tarviin kyllä pikkuhiljaa sitä järkkäriä nukkekuvaukseen. Tai sitten vain käytän huonoja asetuksia... ^^'' Mutta nyt niihin kuviin.~ <3

kuvat25.11jeeeeeee.12 011

kuvat25.11jeeeeeee.12 010

kuvat25.11jeeeeeee.12 007

kuvat25.11jeeeeeee.12 013

Kiitos katselusta


JenJen
xoxo

4 kommenttia:

  1. Tänne blogiisi päädyin silloin eilen kun huomasin sen mainostuksen :) Ja tyytyväinen olen tähän blogiin :) Mul on muutes toi sama asetus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus kommentista <: Kivaa kun meidän blogia mainostetaan parissa paikoissa, olen löytänyt sen jo kolmsta paikasta. <: Sulla on muuten tosi ihania Monstereita. <3

      -JenJen

      Poista
  2. Löysin sun blogis kans eilen ja rupesin lukijaks, eli jos rupeisit mun? :3 Voin mainostaa tätäki siin mun omas WANT-jutus (we are not toys) sitku teen sen:) Ois kiva jos liittyisit mulle ku liityin sulle :3

    kreetannuket.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, miepäs käyn katsomassa sun blogin . Kiva että liityit lukijaks, oon tosi kiitollinen. Ja ois ihanaa jos mainostaisit. :3 Voin liittyä lukijaksesi. Kiitos kommentistasi. =3

      -JenJen

      Poista

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.