keskiviikko 30. toukokuuta 2012

KT: LET'S GO TO DISCO :DDD

Heij >-< Luin tuossa Jen-Jenin tarinan, ja toivottelen onnea Disneyn ja Yumen rakkaudesta! :D Oli aikamoinen paniikki, kun Roxylle on tulossa ne chipit, ja sopivankokoista ruuvimeisseliä EI MISTÄÄN. Enhdin jo mennä paniikkiin, ja mumisin itekseni: "Miten hitossa mä ne chipit vaihdan ilman ruuvaria? ;____; En mä voi olla vaihtamatta niitä, ku ne on niin saakutin kauniit! DDDD:" Sit huoneen oveen koputetaan, ja äidin kihlattu tulee mun huoneeseen: " Mä löysin sen ruuvimeisselin. Ku sä tarviit sitä mua enemmän noitten...nukkejes kanssa, nii saat sen omaksi. Lainaan sitä sitten välillä." Nyt oikein "jännä" KT :D


Roxy: Tylsäääääääh ._______.



Roxy: Mitä vois tehdä...Menisinkö dataamaan Maffinin koneelle? Eih, yks näppäin on mun käden kokonen, ja hiiri painaa mun pään verran, että eihän siitä mitään tulis...



Roxy: Mutta hetkinen...Tuo Maffinin antama mekko on aika sievä...Ihme ettei hän ole suuttunut, kun olen käyttänyt sitä vain kerran esitelläkseni sen blogille...Voisin lähteä se päälle jonnekkin.




Roxy: Nyt keksin...



Roxy: Voisin lähteä vaikka discoon bilettämään :D Iltahan on aluillaan!


Roxy: Mutta eihän minulla ole ketään, kenen kanssa sinne mennä.


Roxy: Mutta mähän raahaan Lilyn mukaani! Juu niin teen! :DD


Roxy: Ensin täytyy kyllä laittaa jo valmiiksi kauniit hiukseni! ;3
Välihöpinä by Maffinmonster: Ja Roxy ei tiedä saavansa uuden peruukin >8DDD





Roxy: Voi Roxy, sinusta tulee paikan kaunein ;3


Roxy: Ja ehkä saan napattua Taeyangin sieltä itelleni >8DD

Lilyn ja Codyn huoneessa

Lily: Mä haluisin leipoo jotain, voisitsä sit auttaa mua? :D
Cody: No voinhan mä, mutta en osaa sitten leipoa mitään, voin sitten vaan ojentaa sulle aineksia. ;D
Lily: No etsä varmasti iha hyödytön oo XD
Cody: Myöönsit elekielellä, että en osaa! Nauroit 8D
Lily: ENPÄ! XD
Cody: JOOPAA! :DD



Roxy: LILLUKKAAH! Tuutko mun kans bilettää?  :DD


Lily: En mä nyt taida, en oikeen oo bilettäjä...


Cody: Mee vaan pitää kivaa ;3




Lily: Oikeesti? Nooh...Voin mä tulla.




Roxy: Noniin mennääs laittaa sut oikein nätiksi <3
Lily: Ok OwO



Lily: Mä en oikein tiedä...Mulla on SUN kengät jalassa, ja onko tää HAME?! D8<
Roxy: Onhan ne, ja onhan se ^.^'' Ei hätää, sä näytät kauniilta.

Discossa...
Toi muokkaus sai kaiken sinisen hehkumaan XD mm. Roxyn hiukset..:'D

Roxy: *baila baila*WOOHOO LET'S RAISE THE ROOF! :D
Lily: Jeij...Hyvät bileet...Wuuhuu...


Roxy: Älä nyt viiti  Lillukka. Ei sun tarvi näyttää Amylle esmerkkiä täällä 8D PÄÄSTÄ PETO VALLOILLEEN! TÄÄ ON DISCOOH! >8O
Lily: Niin muutes...
Lily: *baila baila*PARTY HARD 4EVÖR! >8DDD
Roxy: NIIIN SITÄ PITÄÄ! OI TÄÄ O HYVÄ BIISI!" *baila baila entistä kovemmin*
Välihöpinä: Roxy on ehkä maailman vastuullisin huoltaja :D
Lily: HEI TARJOILIJA! MULLE ISO JÄTSKI!
Roxy: Nooh...Mää maksan sen...
Tarjoilija: Tossa ole hyvä.
Roxy: Öö..Ootas..Mää maksan sulle kohta...
Tästä hävisi kuva, mutta kuvitelkaa Roxy maksamassa askartelemillani kauniilla seteleillä ja kolikoilla :D
Tarjoilija: Se ois 8 €.
Roxy: Tossa.
Tarjoilija: Kiitos.
Roxy: Heij mut lusikka jäi OwO
Lily: Ei hätää, en mä tarvi...
Lily: *työntää naamansa jätskiin* Omnomnomnomnom ku on hyvää <3
Roxy: ...O.O
Lily: *juoksee johonkin* WOOOH! TÄÄ ON MAHTAVAA! >8DDDD
Roxy: Ööh jokin ääni sanoo, että mun pitäs pysäyttää se OwO
Lily: *juoksee tuntemattomien luo* MOIJ! Mä oon Lilyyy, keitä te ootte?! EIX OOKKI HYVÄ BIISI! SINÄ POIKA TUU TANSSII! MULL ON KYLLÄ POIKAKAVERI, MUTTEI KERROTA SILLE!
Tuntematon poika: Juu on hyvä biisi...Ja en mä nyt taida...*lähtee tyttökaverinsa kanssa muualle*
Roxy: O.O
Lily: MÄ OON AINA HALUNNU TEHÄ NÄIN! *kiipeää vahvistimen päälle tanssimaan*
Roxy: Lily hei...Tuutko alas sieltä...?
Lily: NEVER! MÄ OON ELOSSA!
Jotkut tuntemattomat nuket: Hei turvamies, toi yks tyttö villiinty, ja se häiritsee muita.
Roxy: Voi ei...
Kuvitelkaa, että Lilyn naama on jäätelössä :D
Lily: Uskomatonta, että meidät heitettiin sieltä ulos! Mä olin vasta päässy alkuun!
Roxy: Juu alkuun porttikiellon hankkimisesa.
Tässä ois nyt jotain tämmöstä, ku en muutakaan keksiny. Tää ois toiminu paremmin kahella pullipilla, mutku ei ollu. Haluun päästä toteuttamaan yhen KT:n mut Roxyn peruukin ja chippien pitää saapua ensin.
BYE! :3 Toivottaa Maffinmonster&muoviteinit ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.