sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Shoot Hanging out with marshmallows+ KT Seikkailu alakerrassa

Juu moi :D Jen-Jen ja Maffinmonster täällä taas! Löysin kameran laturin, joten ette joudu kärsimään HTC kuvista XD Nyt tulee sitte oikeen megapostaus! Tai ei ny tiietä...Ollaan nähty isompiakin. Roxy sai obitsunsa jo pari viikkoa sitten, muttakun se laturi on ollu hukassa nii näätte vasta nyt. Nyt sitten kuviin!

Shootti:


Yume: MÄ VALLOTINKI TÄN VUOREN ENNEN SUA! >8DDD
Amy: O.O


Amy: MÄ PYSTYNKI SUKELTAA NÄIHI ENNEN SUA! *Sukeltaa*
Yume: O.O


Ja pystyihän se Amy sukeltamaan :D


Lily: Mitä nää on OwO
Miru: En mä tiiä, mut ne maistuu hyvältä <3




 Lily: KUOLE SINÄ...PINKKI VAAHTOJUTTU! KUOLE!

MARSHMALLOW PARTIES! >:3

Vaahtokarkkimeri <'3

KT:


Miru: ...
Roxy: -.-''
Amy&Yume: *tuijotus*
Lily: Mentäiskö alakertaan? Siellä o iha erilaista ku täällä.
Muut paitsi Lily: MENNÄÄN :DDD

Älkää välittäkö Jen-Jenin kädestä, joka tukee Lilyn "vaarallista" asentoa.

Amy: ...Öööö pelottavaa...
Miru: Onko tää ny varmasti turvallista?
Roxy: Jos Lilyki uskaltaa, ei meillekkään käy mitään :3
Lily: NII JUSTII! Tulkaa nyt!


Amy&Yume: O.o Nii erilaista...
Roxy: Huoh...Noin portaat otti koville D:
Lily: Tulkaa nyt!
Miru: Oottakaa muaki DDD:

Amy the tukkmöykky Comeback :D
Miru&Amy: Kuljetaan seinän viertä... Ties mitä petoja täällä on O.o
Yume: Mä kuljen matalalla teidän edellä, mä suojelen teitä pedoilta peremmin, kuin kukaan muu >:3 varsinki paremmin ku Amy...
Lily: Mä oon ollu täällä ennenkin, eikä täällä mitään petoja liiku -.-''
Roxy: Ei sitä tiedä, mä oon vastuussa teistä T^T


Perillä alekerran keittiössä
Yume: Mä kiipeen korkeemmalle ku sä >:3
Amy: EIKU MÄ OON KORKEEMMALLA D:: Kerro sille Miru! Mä oon korkeemmalla!
Miru: Mä en oo täällä
Amy: No Lily, sano Yumelle, että mä oon korkeemmalla! D:
Lily: Juu, juu Amy. Sä oot korkeemmalla. Mua ei kiinnosta pa*kan vertaa.
Roxy: NYT ALAS SIELTÄ! Mä oon vastuussa teistä .______. Tänne tuleminen oli muutenki vaarallista ;___;
Amy&Yume: MITÄ TUOLLa ON? :D

Yume: Mä vallotin tän...pyöreen vihreen jutun ennen sua! >:3
Amy: No mä vallotanki nää keltaset pitkulat ennen sua...Kiltit jutskat, ettehän te syö nukkeja...
Roxy: Oi, mitä tuolla on..? Onko se...KYLLÄ ON! :DDDD


DANCING ON THE KEYBOARD!


Roxy: Ööö...Juu lapset lähetääs kotiin! :3

Loppu


Juu tässä olisi nämä nukkekuvat :3 Mutta ei postaus vielä ole ohi! LOPPUKEVENNYKSEN AIKA!


Jen-Jenillä oli superkivaa feat. marshmallow Se lössäs sen jotenki ihmeelliseksi palloksi XDD Ja me ei kerrota sanaa, joka merkitsee juuri vaahtokarkkien lössäämistä XDD Ette tajuis ;D

BYE! Comments? :3


1 kommentti:

Kommatkaa mursusemme ;3 HUOM! Pellkästään oman blogin mainostusta sisältävät kommentit poistetaan. Voit kuitenkin lisätä kommenttisi alakulmaan blogisi linkin.